evelinaandersson

Hindersmässan

Publicerad 2013-01-26 09:17:10 i

Jag var och kollade läget typ, o jag åt på là baugette så gott var till och med inne på Monki (Y) köpte denna alltså bilder kommer är bugg o systemet för mig, köpte oxå bräna mandlar sååååå gott

Tjoo så länge

lillebror<3

Publicerad 2013-01-16 12:20:08 i





Älskade lillebror, välkomen t världen, sååå söööt Lööv U


Kommer mer bilder sen på han, och julklappar på mammas sida :D
cu l8r :**

Dayviews :3

Publicerad 2013-01-05 16:29:00 i Allmänt,

Hej ska skriva om att 2 st ha komenterat min bild på Dayviews.

Mathilda: En riktigt fin vän som är rolig och glöm aldrig BÄZZA haha det roligaste ever, kommer aldrig att glömma dig och vi måste vara någon dag, jag hoppast att vi danskar mycket mer tsm :)

Anna: Den finaste på min ´jord även om vi har varit osams, så hörda jag på radion idag att det var en tjej hon sa att bästisar kan faktiskt bråka det är det som gör det till att bli Bästisar, Våra minnen kommer jag aldrig att glömma, du är mitt allt, ingen kan slå dig min Gris :*
 
Jag vill bara säga att det är bara fortsätta att kolla imellan åt :) kommer skriva mera nu :* Pöss o Hej
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela