evelinaandersson

Nov. 18, 2012

Publicerad 2012-11-18 09:05:24 i

Idag ska jag plugga lite :(
Svenska och Engelska och kanske lite No :(

Lyckat, ska göra omprov på en del -.-

Orkar inget + jag vaknade fören stund sen :D fast blir nog lika sur och grinig som igår!

Bjuder på en bild :P



Nov. 15, 2012

Publicerad 2012-11-15 08:10:35 i

Har definitivt inte skrivits något för att jag har pluggar :P

Johan gjorde slut i måndags om ni undrar något! NU har man kommit över det! Känns bra i alla fall :D

ska ha bild på morgonen nu!

Tjaaao

babii

Publicerad 2012-11-06 11:52:45 i

Älskar er mina sockertoppar, nu vet vilka ni är <3

Skor jag Rekomenderar

Publicerad 2012-11-02 21:17:33 i Allmänt,

Dom är sköna jag köpte dom Förra året på Skopunkten, dom är Lurviga inuti!

Jag har varit och badat idag och jag har till och med haft med mig min moster (Y) ♥ Hon är 10 år äldre än mig :)
Sen åkte vi och beställde pizza :) Gött + jag är Glutenintolerans :)
Sen åkte vi hem och åt den och efter det så åkte vi till Marieberg Galleria :) Och jag köpte en "Halv" "Mössa" vet inte hur man ska beskriva det.

Jag har inte skrivit så mycket på lovet för att jag vill vara ledig :)
Kommer skriva mer när det blir skola, för då har man inge och göra på rasterna :(

Nu ska man kolla vidare på X-Faktor :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela